10 iemesli, kāpēc ir vērts apsvērt e-inventarizācijas ārpakalpojuma ieviešanu
1. Darbiniekiem inventarizācijas veikšana parasti neietilpst tiešajos darba pienākumos un bieži vien ir ne pārāk patīkams darbs. Tas, savukārt, ietekmē darbinieku motivāciju un produktivitāti.
2. Inventarizācijas grafika sastādīšana, apmācība, kļūdu labošana, pārbaudes, vai skaitīšana tiek veikta korekti - tas viss prasa daudz laika un pūļu.
3. Ja preces inventarizāciju veic paši par preci atbildīgie darbinieki, viņi var būt ieinteresēti saskaitīt "kā vajag". Rezultāti var būt neprecīzi.
4. Papildus pienākumi darbiniekiem var rezultēties virsstundās un līdz ar to papildus izmaksās.
5. Darbinieku laika plānošana gan tiešajiem darba pienākumiem, gan inventarizācijas vajadzībām var būt problemātiska un ietekmēt pakalpojumu kvalitāti.
6. Noliktavas vai veikala vadībai bieži ir jāiesaistās inventarizācijas procesā, jāseko līdzi saviem darbiniekiem, un jānodrošina, ka skaitīšana tiek veikta precīzi. Tas aizņem laiku, kurš varētu būt veltīts citiem pienākumiem.
7. Ja inventarizācijas veikšanai vēlaties iegādāties vai iznomāt svītrkodu skenerus, tas rada papildu izmaksas. Inventarizācijas veikšana bez skeneriem, savukārt, var aizņemt ilgu laiku.
8. Personāls, kurš nav apmācīts inventarizācijas veikšanā, veiks inventarizāciju ar mazāku efektivitāti nekā apmācīti darbinieki ar regulāru pieredzi.
9. Inventarizācija var aizņemt ilgāku laiku nekā paredzēts un var rezultēties veikala vai noliktavas slēgšanā un līdz ar to - papildus izdevumos.
10. Rezultātu saņemšana uzreiz pēc inventarizācijas noslēgšanās var nebūt iespējama.
SIA "Data Zoom" palīdzēs jūsu uzņēmumam veikt efektīvu un ātru preces saskaitīšanu ar moderniem svītrkodu skeneriem. Mēs uzklausīsim jūsu vajadzības un atradīsim labāko risinājumu. Mūsu komanda nodrošinās izcilu rezultātu noteiktajā laikā.
Mēs strādājam ārpus darba laika, tāpēc veikala vai noliktavas darbs nav jāaptur, bet Jūsu darbinieki var atpūsties un gatavoties nākamajai darba dienai.